Onsdag kväll.

Hallå, klockan är just nu 20 över 8 och idag har jag nästan inte gjort nått vettigt. Var ute och gick ett tag före middan. Det var skönt. Även om det regnade lite grann. Vad gör alla ikväll? Somvanligt så finns det ju inte så mkt att göra i den här lilla hålan Byske. Men jag tror att även om det skulle ha vare nått ikväll att jag hade orkat med det. För jag är trött som satan! Har nämligen sovit på ett golv, kanske inte så skönt men det var det värt!. Nu sitter jag här och slappar framför tv:n. Ser Crowned. Nån realityserie på 3an. Programmet suger verkligen, men det är kul att se hur mammorna försöker men gör bara fel. =) Hahaha! Nu ska jag fortsätta slappa. Och föressten Välkomna alla nya läsare! Och hoppas att ni stannar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0