Ont

Herre gud vad jag har ont i mina fötter! Jag kan typ inte gå, för mina vattenblåsor har fått vattenblåser på sig. Det gör så fruktansvärt ont! :( Men nog om detta!

Vad har alla gjort idag? Själv har jag inte gjort nått vettigt förutom prommenaden jag och Linna tog oss an. Det var jättehärligt, lite varmt men nu ska jag inte klaga.. =) Hade egentligen inte tänkt gå ut och gå idag men så blev ju inte fallet. Åt pizza till middag, suupergott. För det var ju ett tag sen man åt pizza. Vad åt ni till middag idag? Sen så har jag tjockat mig ytterligare med massa kladdkaka och glass! =) Men det var det verkligen värt! För kladdkaka är bland det godaste som finns! =) Bjussar på en bild.  Önskade att min kladdkaka kunde se lika god ut. Men det var dom nog ändå. Haha! =)

Nu ska jag se tv på 3an. Det är Supersize VS Superskinny. Ganska korkat programm men det är intressant. Ha en trevlig kväll allihopa! =)

Kommentarer
Postat av: Syrran, :)

HAHHAHA, !

Visst var vi duktiga när vi var ute igck en mil, ? :)

2008-07-10 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0