Söndag

Hejhej bloggläsare! Jag vaknade vid halv 11, trött som satan men jag kunde inte somna om. Jag gick ner till vardagsrummet där mamma satt och visade henne ett par otroligt snygga gladiatorskor från ellos.   Hur snygga är inte dom? Så jag beställde hem dom. 269 kr är ju inte mycket för ett par gladiatorsandaler, Eller? Det var iaf rea på dom. Ellos har jättemycket rea nu så skynda att fynda ;). Sen så vid halv 12 så for jag och mamma ut och gick. Det blev nästan 1 mil. Gud så skönt det var. Perfekt väder. Målnigt men varm i luften och lite fläktande ;) Nu ska jag hoppa in i dushen. Sen så kommer det upp bilder från igår men även dagens outfit. Sees♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0