Torsdag.

Idag är det torsdag. Och då man tittar ut genom fönstret denna morgon kan man verkligen INTE tro att det är 10 Juli idag.. För det regnar och är kallt ute.. Sommar? Knappast, just nu är det ju höst!? Eller.. Nae, det är ju för fan 10 Juli!!!!! Är det ens tillåtet att ha så här dåligt väder på sommaren? Jag verkligen hatar det! Nog om det,..

Vaknade 10 och slog direkt på radion, P3. För idag mellan 10.00 och 11.00 är Eling KLing där och svarar på läsarnas inrigningar och mejlfrågor. Så jag sitter och lyssnar på det nu. Är jävligt trött måste jag erkänna. Skriver sen, när jag har vare och handlat med mamma. Kommer nog också lägga in dagens outfit, om den inte blir slapp då.

Ha en bra dag alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0